Subject: elektriprojekti LC0543-K2 „Puiestee tn 1 peakaitse suurendamine ja jaotamine - 2. etapp. Tõrva linn Tõrva vald Valga maakond.“ kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 10:42:58 +0300

Tere

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
LC0543-K2 „Puiestee tn 1 peakaitse suurendamine ja jaotamine - 2. etapp.
Tõrva linn Tõrva vald Valga maakond.“, mille edastame teile
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.